سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم و سریال

محبوب ترین سریال های نمایش خانگی

 

با رشد شبکه نمایش خانگی، در حال حاضر شاهد تولید سریال های جذاب و محبوبی در این دسته هستیم. در حال حاضر سریال های بسیار خوبی در حال تولید و پخش در شبکه خانگی هستند که در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این سریال ها انداخته و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

قورباغه

یکی از سریال هایی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، قورباغه نام دارد. این مجموعه در ژانر جنایی و معمای و به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی در حال پخش است و در آن بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، هومن سیدی و... ایفای نقش می کنند.

   این فیلم در دو کشور ایران و تایلند فیلمبرداری شده است و اگر با تور مالزی ارزان به جنوب شرقی آسیا سری زدید، به شما پیشنهاد می دهیم تا به کشور تایلند نیز سفر کنید و از لوکیشن های این فیلم بازدید داشته باشید.

ملکه گدایان

یکی دیگر از فیلم هایی که در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است ملکه گدایان نام دارد. کارگردانی این سریال بر عهده حسین سهیلی زاده بوده و در آن بازیگرانی چون باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، رویا نونهالی، فرزاد فرزین و... ایفای نقش می کنند. با وجود این که بخش های بسیار زیادی از این سریال در داخل کشور فیلمبرداری شده اما گروه تصویربرداری آن چند سکانسی را در استانبول و در کشور ترکیه فیلم برداری کردند.

خوب بد جلف: رادیو اکتیو

پس از موفقیت دو فیلم خوب بد جلف 1 و 2 شاهد تولید سریالی بر اساس دو شخصیت اصلی این فیلم یعنی پژمان جمشیدی و سام درخشانی هستیم. رادیو اکتیو در واقع دنباله قسمت دوم این فیلم است که در 12 قسمت تهیه شده و به صورت هفتگی در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.